NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY :
Dotaz : Jak se do prodejny dostanu?
Odpověď : Je nutné si stáhnout mobilní aplikaci DoKapsy od ČSOB, přes kterou se na základě bankovní identity dostanete dovnitř i ven.
Dotaz : Co když budu mít nějaký problém, nemůžu v prodejně uvíznout?
Odpověď : Pomoc, byť neviditelná, bude zákazníky neustále monitorovat a v případě potřeby vám poradí.
Dotaz : Jak to bude s krájeným zbožím, např. sýry a uzeninami?
Odpověď : Sýry personál vždy předpřipraví a opatří jej čárovým kódem, stačí jej tedy pouze naskenovat. U uzenin bude v nabídce alternativa, například vakuované výrobky.
Dotaz : Pečivo bude v nabídce pouze balené?
Odpověď : Ne, budete mít možnost si zakoupit i nebalené pečivo, pokladna je pro tyto účely uzpůsobená.
Dotaz : Budu si moci zakoupit zboží, limitované věkem?
Odpověď : Ano. Vstup přes bankovní identitu zajistí, že si alkoholické nápoje nebo cigarety budete moci naskenovat bez asistence. Aplikace ví, že jste zletilí.
Dotaz : Můžu platit i hotově, nebo jen kartou?
Odpověď : Na naší samoobslužné pokladně lze platit pouze kartou.
Dotaz : Co se stane, pokud budu mít s sebou doprovod, např. dítě?
Odpověď : Vstoupit můžete i s doprovodem, avšak za takového člověka zodpovídá vždy ten, který ke vstupu použil svou bankovní identitu.
Dotaz : Bez bankovní identity se tedy do prodejny nedostanu?
Odpověď : Ne, bankovní identitu je třeba mít zřízenou.
Dotaz : A body k věrnostnímu programu? Jak je za nákup dostanu?
Odpověď : Pokud máte nárok na samolepky (body) v rámci věrnostního programu, budou vám vydány zpětně oproti účtence v běžné prodejní době s obsluhou.
Dotaz : V nočních hodinách bude prodejna uzavřena?
Odpověď : Do odvolání bude výluka v prodejní době od 24:00 do 07:00.
Dotaz : Jak se po zaplacení dostanu z prodejny ven?
Odpověď : Možnosti máte hned dvě. Buď využijete QR kód z aplikace DoKapsy, nebo čárový kód na účtence o zaplacení nákupu.